Administratief assistent(e)

De Gemeente Vorst zoekt een administratief assistent(e) voor het Departement Human Resources

Opdracht

U beheert de vormingsaanvragen en de volledige administratieve en logistieke follow-up van de vormingen en van het geheel van de HR-projecten.
U werkt onder de vormingsverantwoordelijke.
De Vormingscel maakt deel uit van het Departement Human Resources. Het gaat om een jong departement, dat HR-projecten met een collectieve draagwijdte uitvoert (uitwerking van het vormingsplan, hulp bij aanwervingen, uitwerking van functiebeschrijvingen ...). Het Departement Human Resources werkt nauw samen met de Personeelsdienst (beheer van contracten, wedden, pensioenen ...).
Activiteiten

  • Administratieve follow-up

- U bent de contactpersonen voor vormingen in de Gemeente en daarbuiten (inlichtingen, raad, oriëntering, ...);
- U handelt de telefoonoproepen af;
- U bereidt diverse documenten voor (stemmingen van de Cel, verslagen voor het College, briefwisseling ...);
- U codeert de informatie in verschillende databanken en klasseert de administratieve documenten;
- U organiseert op gezette tijdstippen activiteiten (vergaderingen, vormingen ...).

  • Ondersteuning bij de uitwerking van HR-projecten

Het Departement Human Resources is belast met meerdere projecten.
U zorgt voor een administratieve ondersteuning van het geheel aan HR-projecten.

Profiel
  • Opleidingen

U bent in het bezit van een diploma hoger secundair onderwijs

  • Ervaring

U beschikt over ervaring in een gelijkaardige functie;
U bent bijzonder geïnteresseerd in alles wat te maken heeft met human resources.

  • Technische competenties

- U heeft een goede kennis van de andere officiële taal, en dit zowel mondeling als schriftelijk (een Selorbrevet vormt een troef);
- Kennis van de gemeentelijke institutionele context vormt een troef.

  • Gedragscompetenties

- U heeft een goede zin voor communicatie en dit zowel mondeling als schriftelijk;
- U bent klant- en resultaatgericht;
- U bent geordend en nauwkeurig;
- U bent proactief;
- U geeft blijk van efficiëntie;
- U bent zelfstandig en kunt in teamverband werken;
- U geeft blijk van professionalisme (integriteit, ethiek, wettelijkheid, naleving van de werkprocedures, vertrouwelijkheid).

Ons aanbod
  • Contract: voltijdse vervanging (36u/week) voor onbepaalde duur (moederschapsverlof) met op termijn de mogelijkheid tot een contract voor onbepaalde duur;
  • Salaris: verloning volgens gemeentelijke barema's;

    Niveau C: € 23 288,66. Mogelijkheid tot inachtneming van de anciënniteit uit de privésector (max. 6 jaar voor een niveau C) en uit de openbare sector (zonder beperking);

  • Terugbetaling (100%) van de openbaarvervoerskosten – eindejaarstoelage – flexibel verlofsysteem;
  • Uurrooster: van maandag tot donderdag van 8u00 tot 16u30 en op vrijdag van 8u30 tot 12u00;
  • Plaats van tewerkstelling: Sint-Denijsstraat 14 te 1190 Vorst.

 

Kandidaturen

De kandidaturen (motivatiebrief en curriculum vitae) moeten ingediend worden per mail tegen ten laatste 9 december 2016 op het volgende adres:
Gemeentebestuur van Vorst
Departement Human Resources Management
Mevrouw Cindy Decroës: cdecroes@forest.brussels

Afdrukken
« september 2017 »
september
ZoMaDiWoDoVrZa
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
liensfocus

Lopende werven

Publicaties

Foto's

Geef uw mening

Agenda
Salon de la Surdité 23-09-2017 10:00 - 18:00 — Gerijstraat 11
Ceramic Event VIII 23-09-2017 - 01-10-2017 — Molièrelaan 139
Wijkrommelmarkten 24-09-2017 08:00 - 18:00 — Meloenstraat 54 tot 80 en Monte Carlolaan
Repair Café 08-10-2017 14:00 - 16:00 — Ten Weyngaert"- Bondgenotenstraat 54
97e Jaarmarkt van Vorst 09-10-2017 07:45 - 18:00 — St-Denijsplein
Aankomende agenda-items...