Tijdelijke afwezigheid

Dienst bevolking
Schaatsstraat, 30 - 1190 Brussel

bevolking@vorst.brussels

Tel : 02 370 22 61 of 64

 

Indien u ons telefonisch wenst te bereiken, mogen wij u aanraden dit bij voorkeur te doen op maandag, dinsdag en donderdag tussen 14.00 en 16.00 uur. Tijdens deze uren zullen onze agenten uw oproep sneller kunnen beantwoorden. Dank u voor uw begrip.


Om de maatregelen van sociale afstand na te leven en voor uw eigen veiligheid zijn de loketten uitsluitend toegankelijk op afspraak.

 

Hoe kan u een afspraak maken?

via het platform Irisbox

 

 

Elke onderdaan die het Belgisch grondgebied verlaat voor een periode langer dan 3 maand moet een tijdelijke afwezigheid aanvragen.
U persoonlijk aanmelden, na het maken van een afspraak, voorzien van

  • uw identiteitskaart/verblijfskaart
  • een bewijs van uw afwezigheid (document van het ziekenfonds, arbeidsovereenkomst, inschrijving in een school...)
  • de bevestiging van uw afspraak (afgeprint of op uw smartphone)


Kostprijs: 10€
Termijnen:

  • onmiddellijk voor Europese landen
  • 3 dagen voor niet-Europese landen
Afdrukken
liensfocus

Lopende werven

Publicaties

Foto's

Geef uw mening

Agenda
Loopbaantraject 2021 18-10-2021 - 13-12-2021 — Diverse locaties in Vorst, Ukkel en Sint-Gillis
De Vacci-bus in Vorst 21-10-2021 - 30-12-2021 — Sint-Antoniusvoorplein - Padouestraat
Conversatietafels Nederlands 22-10-2021 - 17-12-2021 — Nederlandstalige bibliotheek van Vorst- de bib - Van Volxemlaan 364
Concert: het Requiem van Mozart 24-10-2021 16:00 - 21:00 — Sint-Denijskerk
Mozaïekatelier 26-10-2021 - 21-12-2021
Aankomende agenda-items...