Tijdelijke afwezigheid

Dienst bevolking
Schaatsstraat, 30 - 1190 Brussel

bevolking@vorst.brussels

Tel : 02 370 22 61 of 64


Om de maatregelen van sociale afstand na te leven en voor uw eigen veiligheid zijn de loketten uitsluitend toegankelijk op afspraak.

 

Hoe kan u een afspraak maken?

via het platform Irisbox

 

 

Elke onderdaan die het Belgisch grondgebied verlaat voor een periode langer dan 3 maand moet een tijdelijke afwezigheid aanvragen.
U persoonlijk aanmelden, na het maken van een afspraak, voorzien van

  • uw identiteitskaart/verblijfskaart
  • een bewijs van uw afwezigheid (document van het ziekenfonds, arbeidsovereenkomst, inschrijving in een school...)
  • de bevestiging van uw afspraak (afgeprint of op uw smartphone)


Kostprijs: 10€
Termijnen:

  • onmiddellijk voor Europese landen
  • 3 dagen voor niet-Europese landen
Afdrukken
liensfocus

Lopende werven

Publicaties

Foto's

Geef uw mening

« november 2020 »
november
ZoMaDiWoDoVrZa
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Agenda
Gratis online-lezingen over de woning. 09-11-2020 - 30-11-2020
Green Fabric - Workshops voor kinderen 25-11-2020 - 16-12-2020 — Brusselsesteenweg 24
Waterbeheerplan 2022-2027: online bijeenkomst 26-11-2020 18:00 - 21:00 — online
Online conversatietafels Nederlands 27-11-2020 - 11-06-2021 — Momenteel online, anders bij de Nederlandstalige bibliotheek van Vorst- de bib - Van Volxemlaan 364
Bloedinzameling 30-11-2020 11:00 - 17:00 — 'Le Vignoble' - Monte-Carlolaan 91
Aankomende agenda-items...