Gemeentefinanciën

Schepen: Dhr. Ahmed OUARTASSI

De dienst Financiën beheert de boekhouding en de begroting van de gemeente. De betaling van uitgaven en de inning van inkomsten wordt op deze dienst gecentraliseerd. Elk jaar stelt de dienst ook samen met alle gemeentediensten en onder de verantwoordelijkheid van het college, de gewone en buitengewone begroting op, die goedgekeurd moet worden door de gemeenteraad.


Permanenties van de dienst gemeentebelastingen

Om een betere toegang tot het dossier te geven en een luisterend oor te zijn voor de burgers, ontvangt de dienst gemeentebelastingen de belastingplichtigen uitsluitend op maandag van 14u00 tot 15u00 en op woensdag van 11u00 tot 12u00 in verband met een klacht.


Wij raden u aan vooraf een afspraak te maken via 02 370 22 20 of 02 370 26 02.

De belastingplichtigen moeten zich melden in de Sint-Denijsstraat 14 te 1190 Vorst (gebouw vooraan) en wachten op een medewerker van de dienst belastingen die hen zal ontvangen in een vertrouwelijke ruimte.

De belastingplichtigen kunnen ook telefonisch contact opnemen met de dienst voor alle vragen betreffende een belasting: 02 370 22 20 of 02 370 26 02
 


Opgelet:

Voor inlichtingen over uw belastingaangifte hoeft u geen contact op te nemen met onze dienst Financiën, maar met de Federale Overheidsdienst Financiën, kantoor Vorst

 

Afdrukken
liensfocus

Lopende werven

Publicaties

Foto's

Geef uw mening

« september 2020 »
september
ZoMaDiWoDoVrZa
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Agenda
Conversatietafels Nederlands 25-09-2020 - 11-06-2021 — Nederlandstalige bibliotheek van Vorst- de bib - Van Volxemlaan 364
Green Fabric - Atelier "verzorgingsproducten voor het gelaat" 29-09-2020 18:30 - 20:30 — Brusselsesteenweg 24
Green Fabric - Individuele naailessen op afspraak 30-09-2020 - 30-11-2020 — Brusselsesteenweg 24
Green Fabric - Keramiekles 30-09-2020 - 17-12-2020 — Brusselsesteenweg 24
Boekzinneke - leesactiviteit voor kinderen 30-09-2020 13:30 - 15:30 — Bib Vorst - Van Volxemlaan 364
Aankomende agenda-items...