Attesten
Dienst bevolking
Pastoorstraat 2 - 1190 Vorst
bevolking@vorst.brussels
Tel: 02 370 22 61 of 64
Indien u ons telefonisch wenst te bereiken, mogen wij u aanraden dit bij voorkeur te doen op maandag, dinsdag en donderdag tussen 14.00 en 16.00 uur. Tijdens deze uren zullen onze agenten uw oproep sneller kunnen beantwoorden. Dank u voor uw begrip.
Aanvragen voor attesten en uittreksels verlopen online via IRISbox. De documenten worden dan onmiddellijk en gratis elektronisch verstrekt.
Deze attesten zijn beschikbaar:
- Attest van gezinssamenstelling
- Attest van wettelijke samenwoning
- Attest van Belgische kiezer
- Attest van Belgische nationaliteit
- Attest van hoofdverblijfplaats
- Attest van hoofdverblijfplaats met historiek van adressen
- Attest van verblijfplaats met het oog op een huwelijk
- Attest van wijze van teraardebestelling en/of rituelen
- Attest van leven
U kan ook attesten verkrijgen aan het loket van de dienst Bevolking (met of zonder afspraak).
Klik op deze link IRISbox. om een afspraak te maken.
Belangrijke opmerking:
Elk document dat bedoeld is voor gebruik in een land buiten Europa moet ondertekend worden door een lid van het College van Burgemeester en Schepenen.
Afleveringstermijn: 3 werkdagen.
Militiegetuigschrift
Hoe kom ik aan een militiegetuigschrift of een stamboekuittreksel voor mijn pensioendossier?
Defensie regelt dit voor u. Bezorg ons uw aanvraag met vermelding van uw uitgebreide contactgegevens, uw rijksregister- of stamnummer en de periode waarin u als militair in werkelijke dienst was via het contactformulier, 0800 333 48 of per post aan het volgende adres:
Algemene Directie Human Resources
Divisie Administratieve Expertise
Centrale Dienst van het Stamboek
Kwartier Koningin Elisabeth
Eversestraat 1
1140 Brussel