Dienst Bevolking
Voor uw administratieve formaliteiten zijn bepaalde verzoeken:
Als u rechtstreeks contact wilt opnemen met de dienst Burgerzaken, gebruik dan ons e-mailadres bevolking@vorst.brussels. We stellen alles in het werk om u binnen de 24 werkuren te antwoorden.
U kunt altijd telefonisch contact met ons opnemen. We raden u aan ons bij voorkeur te bellen op maandag, dinsdag en donderdag tussen 14 en 16 uur. Op deze tijdstippen kunnen onze medewerkers uw oproepen gemakkelijker beantwoorden. Dank voor uw begrip.
Dienst BEVOLKING Pastoorstraat 2 - 1190 Vorst02 370 22 11 Rekeningnummer:IBAN: BE20 0910 1153 6056 BIC: GK CCBEBB |
Openingsuren | |
Van maandag tot dinsdag |
van 08u30 tot 12u45 |
|
Woensdag | van 13u45 tot 15u45 | |
Donderdag Behalve in juli en in augustus |
van 17u tot 18u45 | |
Vrijdag | Van 8u30 tot 11u45 |
Wat is IRISbox?
Videopresentatie van het virtueel loket van het het Brussels Hoofdstedelijk Gewest:
De te ondernemen stappen bij de Dienst Bevolking
- Adreswijzigingen
- Afstaan van organen
- Eensluidend afschrift
- Getuigschriften
- Identiteitskaarten
- Kids ID
- Ouderlijke toelating
- Paspoorten
- Registratie van aktes
- Rijbewijzen
- Tenlasteneming
- Tijdelijke afwezigheid
- Uiterste wilsverklaring
- Uitreksels uit het stafregister
- Vertrek naar het buitenland
- Vreemdelingen
Foto's
Foto’s voor je identiteitskaart (en internationaal paspoort) kunnen ter plaatse genomen worden, maar enkel voor volwassenen.
Er zijn 3 Openbare Computerruimten (OCR) in Vorst
- OCR Vorst 2.0, De Merodestraat 331-333 (02 535 98 62)
- OCR van FQS, Berthelotstraat 163 (02 340 26 00)
- Jeugd Info Ruimte, Brusselsesteenweg 43 (02 332 24 42)
Er staan computers en gratis toegang tot internet ter beschikking.
Er staat ook een team van deskundigen klaar om u te begeleiden tijdens de permanenties en opleidingen worden aangeboden op afspraak.